Zrealizuj Dobry Plan Treningowy

Naucz się tego i ZWOLNIJ TRENERA

Dwa  kluczowe pytania:

◽ Czy jesteś zadowolony z ostatnich 12 miesięcy treningów?

◽ Czy z uwagi na ostatni rok wiesz co masz robić przez kolejne 12 miesięcy?

Jeśli masz dwa razy “tak”, to mnie nie potrzebujesz.

Cześć, ja mam na imię Rafał i od lat dzielę się swoją pasją jaką jest trening fizyczny oraz zdrowy styl życia, na swoim blogu.

Po pierwsze, wiem ile pracy i poświęcenia wymaga osiągnięcie swoich celów. Ale po drugie, wiem także jak uniknąć błędów, dobrze zacząć i jaki kierunek wybrać. Wiem po prostu, jak wszystko zrobić dobrze. Teraz wiem, po latach doświadczenia.

Domyślam się, że chciałbyś zacząć trenować, albo zacząć od początku, jeśli już trenujesz. Tak, zazwyczaj to jest najlepsze wyjście. Jeśli Twój trening do tej pory nie przynosi Ci satysfakcji, to warto postąpić jak ze starym, wiecznie psującym się samochodem. To uczucie, kiedy udaje Ci się go sprzedać… Uff, nareszcie problem z głowy. I ta ekscytacja kiedy kupujesz drugi wóz.

Może warto więc wyrzucić swój stary plan treningowy do kosza i zacząć w końcu odpowiednio programować swoje treningi? TAK, oczywiście, że tak. Jednak po drodze coś może pójść nie po Twojej myśli. Wiesz co to może być?

Jeden plan to za mało

Jeden plan to nic.

Dlatego Ty nauczysz się programowania treningów stale.

Abyś równie dobrze wiedział co robić za miesiąc, ale także za 12 miesięcy. Bez trenera.

Dlatego nie mówimy o jednym planie, a o kursie programowania treningów.

hulk hogan wod

WIEDZA OGÓLNA TO ZA MAŁO

Nie chodzi o to, żebyś zyskał wiedzę ogólną, a potem stał na siłowni jak kołek, wpatrując się w innych trenujących.

Ty dostaniesz konkretne wytyczne: Co? Jak? Ile? Dlaczego?

TEORIA TO ZA MAŁO

Wiedza na temat rodzajów włókien mięśniowych oraz znajomość anatomii nie zbuduje Twojej formy.

Ty zyskasz wiedzę praktyczną do zastosowania od zaraz.

Czym jest programowanie treningu?

Widzisz, rzecz w tym, że umiejętność stworzenia dobrego planu treningowego to także za mało. Jeden plan treningowy powinien być stosowany nie dłużej niż 6 tygodni. Co potem? Kolejny plan.

Tak, ale plany treningowe muszą uwzględniać wiele ważnych czynników: Na jakim etapie jesteś? Ile aspektów formy chciałbyś poprawić – Siłę? Masę mięśniową? A może jedno i drugie? Może chcesz być też wytrzymalszy? Plan musi więc być dostosowany do aspektu formy, nad którym obecnie pracujesz. Jak to pogodzić?

Programowanie to ustalanie różnych planów treningowych w ciągu rocznego cyklu treningowego. To nie tylko ustalenie trzech treningów na 3 x w tygodniu. To za mało. Naucz się programowania i ustal własną ścieżkę rozwoju długoterminową.

A co powiesz na to?

Sześciopak w 90 dni – 👎👎👎
10 kg w dół w dwa tygodnie – 👎👎👎

Nie, to nie dla Ciebie. A co potem? Słuchaj, ja nie chcę, żebyś miał sześciopak za 3 miesiące czy żebyś schudł za 2 tygodnie.

chcę, żebyś stał się facetem, który:

👉 Trenuje stale bo taki ma styl życia.

👉 Jest pewny siebie i wie czego chce.

👉 Nie zmieni się za 2 tygodnie czy za 3 miesiące, tylko będzie się zmieniał cały czas, miesiąc po miesiącu, rok po roku – NA SILNIEJSZEGO I LEPIEJ WYGLĄDAJĄCEGO GOŚCIA.

A jeśli pozwolisz zadam Ci jeszcze parę pytań:

🔸 Czy nurtuje Cię brak pewności co do tego czy Twój plan treningowy zadziała?

🔸 Czy czujesz się zdezorientowany i nie wiesz co tak właściwie powinieneś zrobić, aby zyskać wymarzoną formę fizyczną?

🔸 Czy czujesz się niekomfortowo w t-shirtach i na plaży? A może chcesz wyglądać jeszcze lepiej?

🔸 Czy czujesz przeciętność i że w Twoim życiu czego brakuje?

🔸 Czy patrząc w lustro widzisz osobę, która nie jest do końca Tobą? Masz poczucie, że prawdziwy Ty, to facet silniejszy, sprawniejszy, wyglądający młodziej i zdrowszy?

to wszystko jest na wyciągnięcie ręki

👍  Nareszcie będziesz miał pewność, że to co robisz na siłowni doprowadzi Cię do celu.

👍  Koniec ze stratą czasu i zastanawianiem się “a może lepiej by było…”. Teraz będziesz wiedział co dokładnie robić.

👍  Wraz ze sprawnością przyjdzie sylwetka. Nowe ubrania w wersji slim fit? Już wkrótce.

👍  “Hej, ćwiczysz coś?” – takie pytania zaczniesz słyszeć od nowo poznanych ludzi. Będziesz mógł otwarcie mówić o swojej pasji – “TAK, TRENUJĘ”. Bo będziesz się na tym znał i będzie to częścią Twojego życia.

👍  Zaczniesz krok po kroku stawać się lepszą wersją siebie.

Co zawiera kurs?

Moduł 1:

🔸 Dowiesz się dlaczego należy stosować trening siłowy i dlaczego jest to klucz do sprawności.

🔸 Poznasz strategię dobierania ćwiczeń. Od teraz będziesz wiedział co naprawdę działa, a co można robić opcjonalnie.

🔸 Dowiesz się w jaki sposób możesz wykonywać zaawansowane ćwiczenia na poziomie podstawowym, tak aby Twoja forma wskakiwała na coraz to wyższe poziomy.

🔸 Dowiesz się jak powinna wyglądać jedna jednostka treningowa – od wejścia na siłownię do wyjścia pod prysznic.

🔸 Zobaczysz na konkretnych przykładach, jak działają poszczególne metody treningowe.

🔸 Dowiesz się jak działać, aby postępy były stałe i nieprzerwane.

Moduł 2:

🔸 Poznasz konkretne liczby – Ile serii? Ile powtórzeń? Na masę, a może na siłę?

🔸 Dowiesz się ile tak naprawdę powinieneś odpoczywać między seriami. Długość przerw ma znaczenie dla celu.

🔸 Czy tempo wykonywania powtórzeń ma znaczenie? Ma. Dowiesz się jakie tempo jest odpowiednie dla Twojego celu.

🔸 Dowiesz się czy na pewno warto budować plany treningowe w oparciu o grupy mięśniowe, czy może jest lepsza alternatywa.

Moduł 3:

🔸 Dowiesz się jakie metody treningowe najlepiej działają na siłę, masę mięśniową, a jakie na wytrzymałość.

🔸 Dostaniesz konkretne schematy metod treningowych do skopiowania i zastosowania w planie treningowym.

🔸 Zobaczysz jakie metody przełamują rutynę treningową i skutecznie budują progres.

Moduł 4:

🔸 Nauczysz się planowania progresu – jak robić postępy w czasie?

🔸 Dowiesz się jak programować i planować swoje treningowe życie w perspektywie długoterminowej. Niech trening nie koliduje z Twoimi innymi planami i niech współgra z Twoim życiem prywatnym.

🔸 Już nigdy nie zadasz pytania “Który plan jest lepszy?” Poznasz metody działania, które pozwolą stosować Ci różne plany treningowe zależnie od celu. Trening się nie znudzi.