Archiwum dla: TWOJE PALIWO

Makaron ze szpinakiem – proste i smaczne

Makaron ze szpinakiem

Makaron ze szpinakiem to naprawdę proste danie i do tego bardzo smaczne. A i zdrowe oczywiście. Na dodatek składa się tylko z paru łatwo dostępnych składników. Osobiście uważam, że makaron ze szpinakiem jadam za rzadko. Sam nie wiem dlaczego. Pora to zmienić. Leć do sklepu po mrożony szpinak i makaron i zrób to sam. Przy okazji zaskoczysz żonę lub mamusię dobrym obiadem. Trenujesz? Dobrze. Makaron to węglowodany. Polecam pełnoziarnisty rzecz jasna. Czytaj więcej

Mięso – żryć albo nie żryć, oto jest pytanie.

Mięso

Mięso to produkt spożywczy, który rodzi najwięcej kontrowersji, szczególne etycznych, ale też i zdrowotnych. Przyznam szczerze, że miałem taki okres w swoim życiu, kiedy to pałałem do mięsa bezgraniczną miłością oraz taki, kiedy od mięsa się odwróciłem plecami. Teraz, po tych okresach i doświadczeniach z nimi związanych, mam wystarczająco obiektywne podejście do tematu spożywania mięsa, by napisać ten artykuł. Od razu zaznaczę, że nie reprezentuję żadnej żywieniowej ideologi Czytaj więcej

ALE Creatine. Pierwszy cykl kreatynowy

Cykl kreatynowy

Wiele treningów za mną, wiele potu wylanego na sesjach walki o formę i nieprzemijające od dawna odciski na dłoniach. Te wszystkie trudy i znoje byłyby z pewnością cięższe do pokonania, gdyby nie odpowiednia dieta i suplementacja. Do suplementacji mam osobliwe podejście. Bierz to czego potrzebujesz, a nie to co Ci się podoba. Dlatego przez dłuższy czas ograniczałem się do minerałów takich jak magnez i chrom w tabletkach oraz suplementów naturalnych Czytaj więcej

Ryż z kurczakiem i warzywami a’la risotto

Ryż z kurczakiem i warzywami a'la risotto

Tego dania nie można nie lubić. Węglowodany, białko, witaminy i wiele innych składników odżywczych. Duża ilość warzyw i smażenie na oliwie z oliwek powoduje iż ta potrawa nie jest zbyt zakwaszająca. Dlatego też sprawdzi się jako posiłek przed- i potreningowy. Dodaj do tego sól nieoczyszczoną, pieprz i zioła, a otrzymasz kompletne danie dla sportowca. I do tego jakże smaczne. Jeśli ryż, kurczak i warzywa, to koniecznie w takiej formie. Nie rozdrabniaj Czytaj więcej

Placki jajeczno-jaglane z dżemem. Dobre na masę

Placki jajeczno-jaglane

Jak jeść żeby przytyć? Jeść dużo dobrych kalorii. Tym razem propozycja dla szukających masy, ale i nie tylko. Placki z jajek i płatków jadam od dawna, a najlepiej smakują mi z dżemem. Choć dżemów raczej nie jadam, to dzięki mojej rodzicielce mam produkt własnej roboty, a tego sobie nie odmawiam. Jak dżem, to i placki z jajek. Do placków możesz użyć płatków jaglanych lub owsianych, choć ja użyłem tych pierwszych. Placki jajeczne to jeden ze sposobów na wdrożenie Czytaj więcej