Tego dania nie można nie lubić. Węglowodany, białko, witaminy i wiele innych składników odżywczych. Duża ilość warzyw i smażenie na oliwie z oliwek powoduje iż ta potrawa nie jest zbyt zakwaszająca. Dlatego też sprawdzi się jako posiłek przed- i potreningowy. Dodaj do tego sól nieoczyszczoną, pieprz i zioła, a otrzymasz kompletne danie dla sportowca. I do tego jakże smaczne. Jeśli ryż, kurczak i warzywa, to koniecznie w takiej formie. Nie rozdrabniaj się na drobne i przyrządź od razu cały gar. Jedna porcja to zdecydowanie za mało, uwierz. Nawet jeśli nie pochłoniesz tego w ciągu jednego dnia, nawet jeśli nie zje tego za Ciebie Twoja rodzina, zawsze możesz poporcjować w słoiki i zamrozić. Wówczas będziesz miał w zanadrzu gotowy obiad po wyciągnięciu z zamrażarki i odmrożeniu. Smaczne, zdrowe i jakie praktyczne.

Przepis na danie sportowca

  • Filety z kurczaka – 2 lub 3 szt
  • Ryż paraboliczny – 400 g
  • Marchew – 4 szt duże
  • Papryka czerwona – 1,5 szt
  • Papryka żółta – 1,5 szt
  • Por – 1 szt
  • Oliwa z oliwek – 250 ml
  • Przyprawy: sól, pieprz, papryka ostra, papryka słodka, zioła prowansalskie

Ilość składników nie odstrasza. Nie wymaga to też zbyt wielu nakładu pracy z Twojej strony. Jedyne co musisz poświęcić to czas na smażenie i przygotowanie. Dlatego też najlepiej przyrządzić od razu sporą ilość tej potrawy.

Wersja wegetariańska bez mięsa jest równie smaczna. Jedz zdrowo, rośnij w siłę, smacznego!